Image layer

Image layer

Image layer

Image layer

II KRAJOWY KONGRES SEKRETARZY

Data publikacji: 2017-02-15
Krajowy Kongres

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej wraz z Forami Sekretarzy samorządów terytorialnych z całej Polski organizuje w Krakowie w dniach 29 – 30 maja 2017 r. II Krajowy Kongres Sekretarzy. Gospodarzem Kongresu jest Forum Sekretarzy Samorządów Polski Południowej, które w 2017 roku świętuje jubileusz 25-lecia działalności.

Krajowy Kongres Sekretarzy jest przedsięwzięciem skierowanym do sekretarzy samorządów terytorialnych z całej Polski. Jego celem jest integracja środowiska sekretarzy i wymiana doświadczeń wynikających z różnych modeli i stosowanych praktyk zarządzania w samorządach terytorialnych. W zamyśle organizatorów doroczny Kongres ma być także miejscem debaty z przedstawicielami władz centralnych, którzy mają bezpośredni wpływ na przepisy prawa oddziałujące na funkcjonowanie samorządu lokalnego.

 

II KRAJOWY KONGRES SEKRETARZY - Kraków, 29-30 maja 2017 r.

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej wraz z Forami Sekretarzy samorządów terytorialnych z całej Polski organizuje w Krakowie w dniach 29 – 30 maja 2017 r. II Krajowy Kongres Sekretarzy. Gospodarzem Kongresu jest Forum Sekretarzy Samorządów Polski Południowej, które w 2017 roku świętuje jubileusz 25-lecia działalności.

Krajowy Kongres Sekretarzy jest przedsięwzięciem skierowanym do sekretarzy samorządów terytorialnych z całej Polski. Jego celem jest integracja środowiska sekretarzy i wymiana doświadczeń wynikających z różnych modeli i stosowanych praktyk zarządzania w samorządach terytorialnych. W zamyśle organizatorów doroczny Kongres ma być także miejscem debaty z przedstawicielami władz centralnych, którzy mają bezpośredni wpływ na przepisy prawa oddziałujące na funkcjonowanie samorządu lokalnego.

Pierwszego dnia, podczas sesji plenarnych, omawiane będzie wykorzystywanie przez administrację publiczną technologii informatycznych i komunikacyjnych w relacjach z obywatelem oraz problematyka cyberbezpieczeństwa w administracji publicznej. Zaprezentowane zostaną także dobre praktyki w tej dziedzinie.

W trakcie Kongresu przedstawione zostaną wnioski z raportu „Realizacja usług publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego – ograniczenia, możliwości, rekomendacje” opracowanego przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej w partnerstwie ze Związkiem Miast Polskich, Związkiem Gmin Wiejskich Rzeczpospolitej Polskiej oraz Związkiem Powiatów Polskich dla Ministerstwa Rozwoju.

W programie drugiego dnia Kongresu pod hasłem „Profesjonalny urząd gwarancją rozwoju regionu” zaplanowano sesje panelowe nt. zarządzania zasobami ludzkimi, protokołu dyplomatycznego oraz zagadnienia partycypacji społecznej w administracji publicznej.

Aktualne wiadomości na temat wydarzenia i informację o zgłoszeniach na Kongres można znaleźć na stronie: www.kongressekretarzy.pl   

Zapraszamy do zapoznania się z listem skierowany do Sekretarzy JST przez Cezarego Trutkowskiego - Prezesa Zarządu FRDL oraz Programem Kongresu.

Plik - Zaproszenie

Plik - Program

Plik - Karta zgłoszeniowa

 

 

Chcesz być na bieżąco z ofertą szkoleniową?

Zapisz się na newsletter