CELE I KORZYŚCI:
przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zachowań interpersonalnych,
zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania , kierowania zespołem ze
szczególnym uwzględnieniem własnych zasobów, oraz aspektów budowania relacji i nauczenia się
inteligencji emocjonalnej,
zdobycie wiedzy na temat delegowania zadania i uprawnienia, do odpowiedniego typu osobowości,
nabycie umiejętności współpracy z ludźmi w oparciu o ich realne możliwości i zdolności brania
odpowiedzialności za podejmowane zobowiązania,
poznanie siły działania pozaekonomicznych sposobów motywowania,
pokazanie uczestnikom w jaki sposób mogą wykorzystywać codzienne sytuacje zawodowe do
budowania autorytetu.

PROGRAM:
1. Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania.
2. Identyfikacja oczekiwań i doświadczeń uczestników.
3. Przedstawienie głównych celów i agendy szkolenia.
4. Zarządzanie zespołem.
5. Relacje w zespole.
6. Fazy rozwoju zespołu.
7.
Jak zbudować zespół z ludzką twarzą ? Czyli kompendium wiedzy dla kierownika.
8. Komunikacja istota feedbacku w zespole
9. Ludzie w instytucji publicznej inteligencja emocjonalna
10. Podsumowanie szkolenia.

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW W PLIKU.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Elżbieta Silny
Koordynator szkoleń
elsilny@frdl.szczecin.pl
tel.: 725 302 313