Sekretarz XXI wieku. (Nie)spełnione ambicje ustawodawcy i nowe–stare wyzwania dla sekretarzy polskich gmin
 
                    
                                    
                        Przedmiotem opracowania jest analiza skuteczności wdrożenia ustawy o pracownikach samorządowych z 21 listopada 2008 r. w odniesieniu do stanowiska sekretarza. Jej wynik ma otworzyć dyskusję nad pożądanym statusem i profilem zawodowym sekretarza. Główne postulaty to: umocowanie w ustawie zamkniętego katalogu zadań sekretarza, rozważenie docelowego statusu sekretarza w jednostce samorządu terytorialnego oraz konieczność wzmocnienia kompetencji samorządowej kadry zarządzającej w zakresie projektowania polityki personalnej i zarządzania personelem.
Link do tekstu.
Najbliższe szkolenia z kategorii: Kadry, prawo pracy, płace
                    Tytuł szkolenia                
            
                    Termin                
            
                    Czas                
            
                    Miejsce                
             
                         
                         
                                         
                                         
                                         
                                         
                                         
                                         
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
            