ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z INTERESARIUSZAMI W GMINIE

Władze samorządowe w gminach często borykają się z problemami, takimi jak:
- brak zaangażowania mieszkańców czy poszczególnych grup społecznych w określony projekt,
- brak zaangażowania organizacji pozarządowych w realizację zadań gminy,
- negatywna opinia mieszkańców o podejmowanych przez władze decyzjach,
- niespełnianie oczekiwań różnych interesariuszy (np. przedsiębiorców),
- niezadowolenie mieszkańców z warunków życia.
Wszystkie te problemy można zminimalizować poprzez zwiększenie poczucia zaangażowania poszczególnych grup interesariuszy.
Sprzyjać temu będzie profesjonalne zarządzanie relacjami z interesariuszami. Na pytanie, czym ono jest i jak zaplanować udział podmiotów spoza administracji publicznej w działaniach urzędu odpowiada w swoim tekście dr hab. Robert Geisler, prof. UO z Uniwersytetu Opolskiego. Zapraszamy do zapoznania się z tego opracowaniem.
Najbliższe szkolenia z kategorii: KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa
Tytuł szkolenia
Termin
Czas
Miejsce