Opracowanie raportu o stanie gminy, miasta
1. Raport o stanie gminy za 2023 rok jest przygotowywany w oparciu o podstawę prawną Art. 28aa. 1, gdzie Wójt, Burmistrz, Prezydent, co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy.
2. Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta, Burmistrza, Prezydenta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
3. Rada Gminy, Miasta może określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dotyczące raportu.
ZAKRES USŁUGI UZGADNIANY JEST INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD WYMOGÓW RADY GMINY, MIASTA, POWIATU.
Stosowana metodyka opiera się na eksperckim opracowaniu dokumentów diagnostycznych oraz partycypacyjnej budowie dokumentów strategicznych.
KLUCZOWE ELEMENTY PROCESU:
• przygotowanie indywidualnej metodologii pracy
• analiza dotychczasowych dokumentów strategicznych
• analiza sytuacji społeczno-gospodarczej na podstawie danych statystycznych i opracowań analitycznych właściwych dla danego obszaru
• opracowanie dokumentu stanu gminy w 2023 roku
• przeprowadzenie konsultacji z władzami gminy, jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za współpracę w trakcie prowadzonych prac nad raportem
• opracowanie ostatecznej wersji dokumentu stanu gminy w 2023 roku
• opracowanie prezentacji raportu na potrzeby przedstawienia w trakcie sesji Rady Gminy, Rady Miasta
• prezentacja w trakcie debaty nad raportem o stanie gminy/ miasta podczas sesji
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
TERMIN: do 12 maja 2024 roku wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt Raportu o stanie Gminy
CZAS TRWANIA: w zależności od zakresu opracowania od 8 do 10 tygodni od podpisania umowy
CENA: w zależności od zakresu prac w prowadzonym procesie