E-doręczenia w podatkach lokalnych

szkolenie w formule on-line
I. Samorządowe organy podatkowe (wójt, burmistrz, prezydent miasta) a e-Doręczenia:
1. Jaki wpływ na działalność organów podatkowych w zakresie podatków lokalnych ma ustawa o doręczeniach elektronicznych?
2. Podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny a e-Doręczenia.
II. Baza wiedzy o e-Doręczeniach:
1. Czym są e-Doręczenia? Czyli jak to działa?
2. Podstawy prawne e-Doręczeń.
3. Kto, kiedy i w jakim zakresie będzie zobowiązany stosować e-Doręczenia?
4. Wyjaśnienie pojęć:
a) Adres do doręczeń elektronicznych.
b) Skrzynka do doręczeń.
c) PURDE.
d) PUH.
e) Baza adresów elektronicznych.
5. Co trzeba zrobić, żeby móc korzystać z e-Doręczeń?
III. Ramy czasowe e-Doręczeń w działalności samorządowych organów podatkowych:
1. Od kiedy e-Doręczenia stają się obowiązkowe dla samorządowych organów podatkowych?
2. Zmiana Ordynacji podatkowej z 5.10.2021 r. a obowiązek stosowania e-Doręczeń w 2023 r., czyli jakie przepisy OP w zakresie doręczeń za pomocą środków komunikacji elektronicznej stosować przed 10.12.2023 r., a jakie po tej dacie?
a) Doręczenia przed 10.12.2023 r.;
b) Doręczenia od 10.12.2023 r.;
c) Doręczenia między 10.12.2023 r. a 30.09.2029 r.;
d) Okresy przejściowe w doręczeniach.
3. Wyłączenie e-Doręczeń w OP. Których sytuacji dotyczy i do kiedy obowiązuje?
4. Jaki wpływ na datę obowiązkowego stosowania e-Doręczeń ma utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych? I dlaczego to takie ważne?
Cena: 399 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 7 listopada 2023 r.
Finanse, rachunkowość, podatki