1. Zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych:
a. Jak ustalać szacunkową wartości zamówienia w zamówieniach publicznych?
b. Progi w zamówieniach publicznych.
c. Jak unikać zarzutu podziału zamówienia lub zaniżania wartości zamówienia?
2. Planowanie zamówień publicznych w instytucjach kultury.
3. Udzielanie zamówień publicznych o wartości mniejszej od 130 000 i newralgiczne problemy w procedurze podprogowej.
4. Dostawy lub usługi z zakresu działalności kulturalnej, związanej z organizacją wystaw, koncertów, konkursów, festiwali, widowisk, spektakli teatralnych, przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej lub z gromadzeniem materiałów bibliotecznych przez biblioteki i muzealia, a także z zakresu działalności archiwalnej związanej z gromadzeniem materiałów archiwalnych, jeżeli zamówienia te nie służą wyposażaniu zamawiającego w środki trwałe przeznaczone do bieżącej obsługi jego działalności. Kiedy możemy skorzystać z wyłączenia z art. 11 ust. 5 pkt 2 pzp?
5. Dodatkowe wymagania narzucone ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej:
a. Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu.
b. Zasady obowiązujące przy udzielaniu tego rodzaju zamówień.
c. Zastrzeżenie udostępniania informacji związanych z zamówieniem.
d. Informacja o udzieleniu zamówienia.
6. Zamówienie z wolnej ręki – omówienie wybranych przesłanek stosowania wolnej ręki, mogących mieć zastosowanie w instytucjach kultury.
7. Barter w zamówieniach publicznych.
8. Kluczowe aspekty praktyczne postępowania prowadzonego w trybie podstawowym.
9. Tryb podstawy (bez negocjacji, z możliwością negocjacji).
10. Dyskusja, podsumowanie szkolenia.
Kultura, sport, NGO, promocja