Profesjonalne zarządzanie sekretariatem w jednostkach administracji publicznej

szkolenie w formule on-line
1. Wprowadzenie – w tej części szkolenia uczestnicy poznają zasady pracy w sekretariacie, przedyskutują kodeks etyczny pracownika sekretariatu oraz wyodrębnią kluczowe kompetencje niezbędne do wykonywania obowiązków zawodowych na tym stanowisku:
• Sekretariat „sercem i wizytówką” urzędu.
• Rola sekretariatu w sprawnym funkcjonowaniu urzędu.
• Etyka zawodowa pracy w sekretariacie.
• Profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu.
• Kompetencje pracownika sekretariatu + moja analiza SWOT (słabe strony, mocne strony, - szanse i zagrożenia).
2. Sekretariat jako centrum zarządzania przepływem informacji - w tej części szkolenia uczestnicy poznają zasady przepływu informacji pisemnych, telefonicznych, ustnych, redagowania dokumentów urzędowych oraz przećwiczą ich tworzenie w formie warsztatów:
• Przepływ informacji.
• Proces komunikacji (nadawanie komunikatów, aktywne słuchanie, mowa ciała).
• Rozmowy telefoniczne (etykieta telefoniczna, anonsowanie rozmów, filtrowanie rozmów, umawianie spotkań, pozyskiwanie i udzielanie informacji.
• Przez telefon, ochrona informacji).
ZGŁOSZENIA: Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: centrum@frdl.szczecin.pl, fax. 914878522 lub poprzez formularz zgłoszenia na stronie http://frdl.szczecin.pl do 28 lipca 2020 r.
UWAGA: LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa