Kreatywna promocja w mediach społecznościowych i FB ADS

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Proponujemy Państwu szkolenie dotyczące social media, którego przedmiotem będzie promowanie poprzez Facebook'a. Na zajęcia zapraszamy przede wszystkim pracowników wydziałów promocji.

 

 

Ważne informacje o szkoleniu

Zapraszamy na zajęcia dostarczające niezbędną, podstawową wiedzę umożliwiającą zrozumienie efektywności funkcjonowania w mediach społecznościowych. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają sposoby tworzenia wpisów generujących wysokie zasięgi oraz dowiedzą się jak krok po kroku przeprowadzić proces tworzenia reklamy Facebook.
Szkolenie rozpocznie się za:

countdownmail.com
zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Celem szkolenia jest:
• Zdobycie, uporządkowanie i uzupełnienie wiedzy w obszarze mediów społecznościowych.
• Poznanie zasad rządzących algorytmami zasięgów w social media.
• Poznanie możliwości reklamowych na platformie Facebook.
Korzyści dla uczestnika:
• Nauczysz się tworzyć zasięgowe wpisy w social mediach.
• Poznasz techniki przyciągania uwagi odbiorcy.
• Nauczysz się tworzyć reklamy na Facebooku.

zwiń
rozwiń
Program

1. Wprowadzenie do Social Media:
• Statystyki, social media w Polsce i na świecie.
• Komunikacja w social media.
• Jak media społecznościowe zmieniły krajobraz Internetu.
2. Strategia marketingowa na Facebooku:
• Analiza sytuacji wyjściowej.
• Cel.
• Odbiorcy.
• Big Idea.
• Budżet i harmonogram.
3. Działania organiczne:
• Obecność marki w social mediach (Facebooku).
• Profile firmowe i ich administrowanie.
• Zasięg organiczny w social media.
• Algorytmy zasięgu.
• Podstawowa analityka.
4. Wstęp do reklamy na Facebooku:
• Benchmarking działań reklamowych, narzędzia do sprawdzania konkurencji.
• Narzędzie do tworzenia materiałów promocyjnych.
• Specyfikacja techniczna reklam.
• Formaty reklamowe.
• Tworzenie reklamy krok po kroku.
5. Panel reklamowy na Facebooku:
• Struktura Facebook Ads.
• Bezpieczeństwo konta reklamowego.
• Jak wygląda Menedżer Firmy.
• Konto reklamowe i narzędzia Facebooka.
• Jak działa pixel Facebooka?
6. Praca warsztatowa:
• Tworzenie kreacji reklamowej.
• Tworzenie animacji reklamowej.
7. Praktyczne wskazówki i podsumowanie.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy instytucji publicznych, przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 369 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.szczecin.pl
do 1 lipca 2022 r.