• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak tworzyć efektywny content (treści i grafiki) do mediów społecznościowych przy użyciu Chat GPT, Canva.com i CapCut

online
Miejsce
Internet
Termin
08-09 kwietnia 2025
Czas trwania
10:00 - 14:00
Cena
649/699 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 699 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 25 marca 2025 r. cena wynosi 649 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie promowanie instytucji publicznych poprzez media społecznościowe w tym portal Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, czy Linkedin, a także przez strony www.

Ważne informacje o szkoleniu

• Proponujemy Państwu udział dwudniowych zajęciach, podczas których szczegółowo, krok po kroku przeanalizujemy zasady tworzenia postów do social mediów. Przyjrzymy się rozwojowi AI i możliwościom wykorzystania jej do usprawnienia codziennej pracy w tym zakresie.
- Pokażemy jak tworzyć grafiki przyciągające uwagę odbiorców.
- Omówimy różnorodność formatów i możliwości również tych zgodnych z najważniejszymi trendami marketingu online na rok 2025.
- Zaprezentujemy bogactwo możliwości content marketingu w mediach społecznościowych, co może urozmaicić dotychczasową komunikację.
- Wskażemy jak poruszać w Canva.com oraz w aplikacji Capcut na poziomie pozwalającym tworzenie grafik statycznych, z animacjami, karuzeli z muzyką, rolek ze zdjęć, czy z napisami.
• Szkolenie ma charakter warsztatowy, a omawiane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z praktyki.
• Będzie czas na dyskusję, wymianę informacji, zadawanie pytań, a to wszystko oczywiście na bazie konkretnej wiedzy. Uczestnicy zajęć: będą mieli okazję wykonać kilka kreatywnych i rozwojowych ćwiczeń podczas szkolenia. Poznają aplikacje i narzędzia ułatwiające działania w Social Mediach. 

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zdobędziesz informacje o najefektywniejszych formatach w atrakcyjnej oprawie oraz jak je tworzyć i dystrybuować.
• Dowiesz się:
- Czym jest content marketing i jakich dziś treści, formatów oczekują odbiorcy różnych platform,
- Jak tworzyć ciekawe treści w oparciu o wsłuchiwanie się w odbiorców,
- Jak tworzyć ciekawą treść przy pomocy ChatGPT,
- Jak tworzyć ciekawe grafiki, animacje, infografiki i video przy pomocy ChatGPT, Canva.com i CapCut.
• Poznasz narzędzia usprawniające pracę i do monitoring mediów społecznościowych również narzędzi AI
• Poznasz dobre praktyki w zakresie promocji instytucji w social mediach oraz przyjrzenie się jak dla swojej wygody wykorzystywać AI w codziennej pracy.
• Uzyskasz wiele inspiracji do tworzenia efektywnych komunikatów do swojej grupy docelowej.

zwiń
rozwiń
Program

1. Trendy 2025 content marketingu oraz dane z rynku polskiego dotyczące SM.
2. Dlaczego content marketing nadal rządzi w przestrzeni on-line i jak to wykorzystać.
3. Zasady tworzenia treści (contentu) dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok), zgodnie z ich możliwościami, zasobami oraz algorytmami.
4. Jak tworzyć content ciekawy dla swoich odbiorców, którzy przynosi im wartość – dlaczego warto znać swoich odbiorców (określenie grupy odbiorców) + ćwiczenie.
5. Jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują – do czego warto się przekonać, co wykorzystywać częściej, a czego warto unikać + ćwiczenie.
6. Przegląd formatów treści do social mediów w zależności od platformy – posty podstawowe, link posty, relacje, rolki, live’y, video oraz cykle, infografiki i wiele innych oraz wskazówki w jakich sytuacjach ich używać najlepiej – inspiracje i przykłady graficzno-tekstowych. Przegląd contentu uczestników i wspólne inspirowanie się co do treści tekstowych i graficznych – 3-4 fanpage podczas szkolenia.
7. Czym się różni content codzienny, od cyklicznego oraz okazjonalnego (zasada 3H)?
8. Jak wykorzystać moc emocji oraz jak je budzić tworząc treść i używając emocji?
9. Język jakiego warto używać w mediach społecznościowych, żeby skracać dystans z odbiorcą i budować długotrwałe relacje.
10. Moc nagłówków w postach i podejście SEO przy ich tworzeniu.
11. Jak wykorzystać potencjał ChatGPT do tworzenia treści – konkretne prompty i ćwiczenia.
12. Nauka tworzenia grafik, grafik animowanych, rolek, karuzeli z animacjami i innych potrzebnych do promocji formatów graficznych (warsztat z Canva.com). – warsztat praktyczny
13. Dodawanie napisów oraz korzystanie z szablonów do rolek na CapCut. – warsztat praktyczny.
14. Narzędzia AI, które ułatwią codzienną pracę z treściami w SM.
15. Czas na pytania i wymianę.

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Pracownicy działów promocji, kultury, rozwoju zajmujący się komunikacją i promocją online w tym w social media.
• Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych, w organizacjach i w administracji publicznej.
• Autorzy tekstów, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych lub na stronie www.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu oraz użycia AI w tworzeniu contentu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Narodowego Centrum Kultury, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Lotniczej Akademii Wojskowej, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępczyni Dyrektora ośrodka regionalnego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 699 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 25 marca 2025 r. cena wynosi 649 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 2 kwietnia 2025 r.