• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Kurs: Zakończenie roku w zamówieniach. Przygotowanie do postępowań w roku 2025 w tym sprawozdania z udzielonych zamówień w roku 2024

online
Miejsce
Internet
Termin
02-04 grudnia 2024
Czas trwania
10:00 - 14:00
Cena
920 zł
Zapisz się na szkolenie

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na specjalistyczne warsztaty skierowane do osób odpowiedzialnych za realizację zamówień publicznych, pracowników działów zamówień, administracji oraz innych osób zaangażowanych w procedury zakupowe w jednostkach sektora publicznego i samorządowego. Kurs koncentruje się na zamknięciu roku w obszarze zamówień publicznych oraz na przygotowaniu do nadchodzących postępowań w 2025 roku, uwzględniając obowiązki sprawozdawcze związane z zamówieniami udzielonymi w roku 2024.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w trzydniowym kursie, podczas którego kompleksowo przeanalizujemy zagadnienia z zakresu udzielania zamówień publicznych i przepisów obowiązujących w roku 2024 oraz zmiany jakie nastąpią w systemie zamówień w roku 2025.
Krok po kroku omówimy procedury systemu zamówień publicznych pod kątem dokumentacji z przeprowadzonych postępowań w roku 2024 – w celu wyciągnięcia wniosków na rok 2025.
Będzie to możliwość zdefiniowania miejsc wymagających poprawy w stosunku do poprzednio prowadzonych postępowań.
Wszystkie zagadnienia będziemy omawiać w ujęciu praktycznym – pracując na przykładach i wzorach dokumentów, w tym przesłanych przez samych uczestników kursu.
Kurs jest dedykowany osobom, które rozpoczynają pracę w zamówieniach oraz tych dysponującym wiedzą i praktyką.
Zajęcia poprowadzi jeden z najlepszych ekspertów i trenerów w dziedzinie zamówień publicznych.
Kurs zakończymy testem sprawdzającym wiedzę.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Uczestnicy 3-dniowego kursu w jego trakcie:
• Zdobędą, uzupełnią i uporządkują wiedzę z zakresu zamówień publicznych.
• Otrzymają usystematyzowaną wiedzę, jak przygotować się do postępowań o zamówienie publiczne w roku 2025.
• Sprawdzą swoje regulacje wewnętrzne i co wymaga w tym zakresie zmian.
• Nauczą się metod, doboru narzędzi obejmujących system zamówień publicznych (zamówienia elektroniczne).
• Nauczą się stosować prawidłowe wzorce w procedurach zamówień publicznych opartych na regulacjach prawnych (w tym RODO, „wykluczenia Ukraina”, tajemnica przedsiębiorstwa).
• Pozyskają informację dotyczącą zasady DNSH –„nie czyń poważnych szkód”.

zwiń
rozwiń
Program

RAMOWY PROGRAM KURSU:
DZIEŃ I – 2 grudnia 2024 r.

• Wymagania w systemie zamówień publicznych obowiązujące w roku 2024 oraz przygotowywane na rok 2025.
• Regulacje wewnętrzne, komisja przetargowa, dokumentacja wewnętrzna. Na co zwrócić uwagę?
DZIEŃ II – 3 grudnia 2024 r.
• Zamówienia publiczne – postępowania/ weryfikacja postępowań i dokumentacji. Procedura badania i oceny ofert.
DZIEŃ III – 4 grudnia 2024 r.
• Sprawozdania z udzielonych zamówień w roku 2024. Sprawdzenie sposobu realizacji umowy.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Zamawiający, czyli osoby odpowiedzialne za przygotowanie i realizację zamówień publicznych: kierownicy jednostek, komisja przetargowa, służby finansowo-księgowe, osoby zajmujące się przygotowaniem postępowania lub nadzorem nad realizacją zamówienia (umowy). Wykonawcy, który są zainteresowani poznaniem schematu i czynnościami, które ma wypełnić zamawiający w zamówieniach publicznych. Osoby zajmujące się kontrolami zamówień publicznych lub nadzorujące ich poprawność w danej jednostce.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Jeden z najbardziej cenionych specjalistów i trenerów w zakresie zamówień publicznych w Polsce. Zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1994 roku, doskonale zorientowany w specyfice funkcjonowania podmiotów podlegających systemowi zamówień publicznych. Trener zamówień publicznych wpisany w roku 1994 na listę Prezesa UZP w zakresie: dostaw, usług, usług informatycznych oraz robót budowlanych. Autor licznych publikacji i artykułów. W latach 1995-2006 wpisany na listę arbitrów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Wiedza praktyczna sprawdza się przy konsultacjach w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań, weryfikacji ogłoszeń o zamówieniu i treści specyfikacji czy budowaniu rozwiązań organizacyjnych, a także w prowadzeniu szkoleń na terenie całego kraju. Posiada cenny zbiór doświadczeń i sprawdzonych rozwiązań, z których warto skorzystać. Praktyk w trzech płaszczyznach: zamawiający, wykonawca i kontrola zamówień. Każdego roku prowadzi średnio w roku ok. 110 szkoleń jedno/dwu lub trzydniowych), a częste konsultacje i doradztwo (także telefoniczne) od 29 lat. W rankingach popularności osób prowadzących szkolenia niezmiennie zajmuje czołowe pozycje.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępca Dyrektora FRDL Centrum Szkoleniowego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Marta Strzelecka-Saternus
Specjalista ds. usług szkoleniowych
tel. +48 535 175 301
m.strzelecka@frdl-lodz.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 920 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 26 grudnia 2024 r.